Eighth week - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Brenda Groen - WaarBenJij.nu Eighth week - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Brenda Groen - WaarBenJij.nu

Eighth week

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

12 Maart 2017 | Spanje, Córdoba

Vrijdagavond zijn N. en ik met de kinderen naar haar ouders gegaan. N., haar moeder, de kinderen en ik zijn de stad in gegaan. Toen we klaar waren kwam N.’s vader ook en toen hebben we een drankje gedaan in de stad. Het was gezellig.
Zaterdagmiddag zat ik met Sofie in de zon op een bankje in een parkje. Een vrouw kwam om een sigaret vragen. Ineens pakte ze mijn hand en begon ze m’n hand te lezen in het Spaans. Ze zei dat ik een sterk hart heb en dat ik een goede vriendin ben. Ook vertelde ze dat ik een goede man krijg en twee kinderen. Ze zei nog meer dingen maar ik kon niet alles verstaan. Toen ze klaar was zei ze dat ze geld wilde. Ik had er helemaal niet om gevraagd, maar ik heb haar toch 2 euro gegeven.
In de avond ging ik met Sofie naar de stad. We gingen naar de Guess winkel want ik had daar vrijdagavond een mooie zonnebril gezien en die had ik apart laten leggen. Ik heb de zonnebril gekocht en Sofie had het perfecte tasje gevonden waar ze al een tijdje naar zocht.
Later heb ik samen met Sofie, Ute en Emilia drankjes gedaan bij de Irish Pub en daarna gingen we naar Bambú. Dat is een club in Córdoba. Het was daar zo rustig dat we besloten om naar Gongora te gaan. Ik heb weer veel mensen leren kennen en het was weer een heel gezellig avondje!

  • 12 Maart 2017 - 21:56

    Cees En Henny:

    Leuk om te lezen dat je er goed opgevangen wordt en je het heel goed doet met de kinderen. Met vriendinnen klikt het ook wel goed zo te lezen. Zijn heel Trots op je !!! Maar kijk wel uit met "waarzeggerij"!!! Heel Spannend natuurlijk maar het gaat wel om je "geld". Jij komt er wel hoor ook zonder die "waarzegster"
    Nog heel veel Succes en Plezier in het Gezin en in Spanje !!!

    Tot de volgende keer xx van ons. Doei !!! Lieve Brenda !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Mijn naam is Brenda. Ik heb pedagogisch werker Jeugdzorg specifiek gestudeerd. Vervolgens heb ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening gestudeerd aan de Haagse Hogeschool. Inmiddels ben ik werkzaam bij Stichting Groei en Ewa's Childcare.

Actief sinds 14 Jan. 2017
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 109507

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 30 Juni 2017

Au pair expert bij familie Arillo in Córdoba

Landen bezocht: