Fifth week - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Brenda Groen - WaarBenJij.nu Fifth week - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Brenda Groen - WaarBenJij.nu

Fifth week

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

19 Februari 2017 | Spanje, Córdoba

Maandag ben ik de eerste kakkerlak tegen gekomen, en ja hoor, in mijn slaapkamer natuurlijk. N. heeft hem met lange stoffer en blik opgeveegd en door de wc gespoeld.
Dinsdag was het Valentijnsdag. Ik heb "heel romantisch" met Sofie bij de Burger King geluncht. Ik had een doosje met hartjes chocolaatjes voor N. (moeder) gekocht. Toen ik het aan haar gaf zei ik dat ik het vervelend voor haar vind dat haar man in Qatar zit op deze dag. Ze was er erg blij mee en ze moest zelfs huilen.
Woensdag ben ik naar school geweest. Tijdens de les waren we gezamenlijk opdrachten aan het maken. Op een gegeven moment hadden we een vraag en dat was een instinker. Ik vroeg aan Sofie: “Ruik je dat?”. Sofie vroeg: “Wat?”. Toen zei ik: “Die instinker”. We hebben daar flink om gelachen en dat grapje hebben we erin gehouden!
Donderdag gingen we ook naar school. We hadden van 10:00 tot 11:00 uur les en na de les zijn we even naar de toeristische winkeltjes geweest om wat dingetjes te halen. Daarna zijn we naar een restaurantje gegaan en daar heb ik een heerlijke crêpe met slagroom gegeten. Daar moeten we zeker nog wel vaker naar toe gaan. Als laatst zijn we naar een boekenwinkel (Planetbook) geweest om een boek te kopen voor onze lessen bij Eurolingua. Helaas hadden ze dat boek niet, dus we moeten wachten tot volgende week. Ik moest naar huis omdat ik de kinderen op moest halen en Sofie en Katharina bleven nog even in de stad.
Vrijdag had ik ook weer les en de rest van de dag heb ik gewerkt en in de avond kwam Sofie naar mij toe. We hebben wijntjes gedronken en we hebben de laatste bus naar de stad gepakt. Eerst gingen we nog wat drinken bij de Irish pub en daarna zijn we naar Gongora gegaan. Het was echt een top nachtje!

  • 19 Februari 2017 - 13:05

    Monique:

    Je gaag goed Brenda! En er gaat niets boven zo'n romantische valentijn bij BUrger King!

  • 19 Februari 2017 - 13:16

    Jolanda :

    O ja haha la cucaracha, altijd zo ranzig. Lief van je dat je die chocolaatjes voor Nuria hebt gekocht

  • 19 Februari 2017 - 13:16

    Jolanda :

    O ja haha la cucaracha, altijd zo ranzig. Lief van je dat je die chocolaatjes voor Nuria hebt gekocht

  • 19 Februari 2017 - 13:16

    Jolanda :

    O ja haha la cucaracha, altijd zo ranzig. Lief van je dat je die chocolaatjes voor Nuria hebt gekocht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Mijn naam is Brenda. Ik heb pedagogisch werker Jeugdzorg specifiek gestudeerd. Vervolgens heb ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening gestudeerd aan de Haagse Hogeschool. Inmiddels ben ik werkzaam bij Stichting Groei en Ewa's Childcare.

Actief sinds 14 Jan. 2017
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 109499

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 30 Juni 2017

Au pair expert bij familie Arillo in Córdoba

Landen bezocht: