Seventh week - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Brenda Groen - WaarBenJij.nu Seventh week - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Brenda Groen - WaarBenJij.nu

Seventh week

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg Brenda

05 Maart 2017 | Spanje, Sevilla

De vaatwasser hier is al ongeveer 5 maanden kapot. Deze week hebben we eindelijk een nieuwe vaatwasser gekregen! Yes nu hoef ik niet meer af te wassen haha.
Zaterdag ben ik samen met Sofie, Dela, Alina en Katharina naar Sevilla gegaan. We hadden een appartementje in het centrum. We hebben lekker geshopt en we hebben wijntjes gedronken. In de avond gingen we op zoek naar een restaurantje om te eten. Na het eten zijn we naar het appartement gegaan en gingen we ons klaarmaken voor een avondje stappen. Rond 2 uur gingen we naar DÉ club van Sevilla, Uthopia. Het was een hele mooie grote club met drie verdiepingen en verschillende zalen. Er hing een goede sfeer en er waren gezellige mensen. Het was een leuk weekendje!

Brenda

Mijn naam is Brenda. Ik heb pedagogisch werker Jeugdzorg specifiek gestudeerd. Vervolgens heb ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening gestudeerd aan de Haagse Hogeschool. Inmiddels ben ik werkzaam bij Stichting Groei en Ewa's Childcare.

Actief sinds 14 Jan. 2017